Alhamdulillah - Dayang Deno

20.2.10

Alhamdulillah

        Alhamdulillah,,,.. Adam Khaleef selamat menjalani operation semalam... hari ini, abah ada sms gambar Adam Khaleef... Rindunye cikcu kat Adam Khaleef walaupun baru dekat seminggu Adam Khaleef xde kat umah.. Dapat tengok gambar pun jadi la. Cikcu tengok Adam Khaleef ceria sahaja di sana, siap bermain dgn oci n abgFik lagi.. Dah tu siap ketawa, senang ati cikcu tengok Adam Khaleef hepi kat sana. Kakngah bgtau, mayB Adam Khaleef boleh balik Terengganu hari selasa nanti..... Hmm... xsabar rasanya... huhuhu....

       Hari ni, biasa saja perjalanan dlm seharian. pagi td ma ada buat lempeng.. nyum2, sedap sungguh!! Lama betol deqno x mkn lempeng yg ma buat! Thanks ma!! Tengahari td pulak, mkn kat umah tok... Best jugak temankan tok n cek kat sana, ye la, umah tok sunyi je lepas maksu n ayahsu duk d Hong Kong.... Eii... Xsabar rasanya tunggu ayahsu n maksu balik dari sana... Rindu jugak, rindu bella n hanip! Lama xjumpe!! Harap2 diaorang chat2 belaka kat sana walaupun dgr khabar, cuaca kat sana skrg sejuk sgt2!!! 9darjah celcius sj... Uuiii!!! Sejuknye!!! Tak tahan aku kalau tinggal kat sana.... 
     
      Wargh...... ngantuknye..... nak tido la......

No comments: