Me AND My Teddy Contest - Dayang Deno

22.12.10

Me AND My Teddy Contest


Hai!! Lama deno tak update blog nie... Eceh, baru tiga empat hari sebenarnya... heeee... Hari nie, untuk memenuhi permintaan cik ayuCandy, sahabat deno yang tag deno. Okey, ayu tag Me and My Teddy Contest..Walaupun deno takde teddy yang comel-comel dan memang takde peluang nak menang, deno cuba jugak!

Ini banner contest ^_^


Comel jew budak kecik kat atas nie dengan teddy dia, deno sebenarnya takde teddy, da beri kat anak buah semua. Cuma ada Hello Kitty, tu pun kecik je, tak boleh lawan ayu punya... Ayu punya lagi comel, teddy dia pun besar! Jeles deno kat ayu... ^_^

Okey la, jom kita tengok deno dengan teddy deno. Ops!!! Silap la, deno dengan Kipling! Nama dia Kipling, kecik je. So, deno lukis kartun deno dengan Kipling... Jangan marah ya....

Ttadaaa...!!


hehe... takde gambar la...
kitty pun kecik je, jadi deno pilih kipling la...
kipling nie kakAna berikan sebagai hadiah masa pergi HK baru nie
comel tak? kipling nie warna pink tau!

thanks kat ayu coz tag deno ^_^


http://www.emocutez.com


1 comment: