Personal

puasa tak?

August 16, 2010,0 Comments

 hye kwn2!!!
Photobucket
kwn2 puasa x hari nie?? ha.... jgn tipu ya.... x baik..
bila tiba bulan puasa ingat lagi zaman bebudak
masuk jew darjah satu, mula la training pose
da besar la katakan, hari pertama tu semangat punya la berkobar2 mengalahkan superman
tapi xsampai pukul 2ptg, dah lembik macam pisang penyek
setiap lima minit mesti tengok jam, asyik duk tanye mama bila berbuka
sabar punya sabar, tiba la waktu berbuka... nikmatnya masa tu tuhan jew tahu......
habis 2 gelas besar air soya (air peberet)..

hm..... hasilnya x larat nak makan!
amik engkau!! tu la, ikut nafsu sgt, teguk air xingat dunia..
masa tu sakit la jugak perut nie... ingat lagi.. ma n abah siap gelakkan lagi..
geram jugak, tp apa bleh buat, silap sendiri...
hihihi..Photobucket


0 SLE Supporters :):

Ramadhan

RamaDhan tIBa LAGi

August 10, 2010,0 Comments

Ramadhan datang lagi
semua umat islam di Malaysia akan mula berpuasa esok hari
semoga kita semua akan diberi kekuatan dan kesihatan yg baik 
dalam menjalani ibadah puasa ini....

selamat berpuasa semua!!! :)





0 SLE Supporters :):

Personal

Hanya Tuhan Tahu

August 05, 2010,2 Comments

hanya Tuhan yg tahu
betapa sedihnya hatiku
betapa pedihnya hatiku
betapa kecil hatiku ini terhadapnya

sesungguhnya aku amat sedih
hanya coretan ini mungkin boleh mengubatinya
aku hanya boleh meluahkan di sini
mengapa apabila kita berbuat baik orang tidak menghargai
mengapa apabila kita ikhlas orang salah anggap.....
malah aku dimarahi sedangkan aku ikhlas, jahatkah aku??

hati yg sedih hanya tuhan yg tahu.....
hati yg duka hanya tuhan yg tahu.....
sesungguhnya pada tuhan sahaja aku mengadu kerana tuhan saja yang tahu.....
air mataku mengalir lagi.. T_T







2 SLE Supporters :):