Cikgu Deno - Dayang Deno

4.1.11

Cikgu Deno


       Sekarang jam menunjukkan pukul 6.45 petang, baru sampai rumah lepas habis kelas sejak awal pagi tadi.. Penatnya hanya tuhan yang tahu. Biasa la, namanya student, kena la berkorban kalau nak berjaya. Betul tak? Alhamdulillah, hari nie Deno tak demam dah... :)

Ha.... Deno nak citer pasal cikgu Deno nie... hehe

First, pensyarah law yang bernama Puan Shahariah.. Orangnya sporting tau! Pensyarah untuk english dapat profesor la pulak semester nie, namanya Prof Madya Maksom. Deno panggil dia Prof Max, orangnya comel dan baik sangat.. Accounting pula diajar oleh Puan fadhilah, lajunyeee dia bercakap omputih sampai kena dengar betul-betul, kalau tak, tak faham la jawabnya... Awal-awal dah bagi pop kuiz, macam tahu-tahu je otak Deno nie da berkarat, tak sempat nak kilatkan otak ni tapi macam-macam dah kena.. Takut la jugak tadi! Heeeee :p Puan Azlinda pula ajar costing, dia ni lucu orangnya! haha.. Untuk tax pula, Puan Suzana yang tegas dan garang. Hmm... Macam-macam ragam pensyarah semester baru ni.. hehehe.. (^_^)



5 comments:

  1. ramai pompuan ye..
    tu maknanye pompun ramai yang pandai2..
    hahaha...

    ReplyDelete
  2. hehehhe..biasa la,kepelbagaian pensyarah akan membentuk pelajar yg versatil,btol tak?hehehe

    ReplyDelete
  3. blaja rajen2 deno..skor awl2 okie:)

    ReplyDelete
  4. kak diana : betul tu kak!:)

    ijat : betul!:)

    ain : insyaallah...:)

    alexa : insyaallah boleh! :)

    ReplyDelete