Muka Surat Mangkuk Tandas - Dayang Deno

10.1.11

Muka Surat Mangkuk Tandas

  
     Muka surat mangkuk tandas?? 
apa tu........
adakah ia mangkuk tandas yg cantik
seperti di bawah ini?


Tadi masa duk buat akaun, bukak buku teks cari2 muka surat yang Puan nak. Tetiba terbelek muka surat mangkuk tandas!! Hehehe.. Sebenarnya, bila Deno terlihat muka surat tu, teringat pula masa sekolah menengah.. 

Masa tu Deno form 4. Deno ada seorang cikgu akaun yang memang kelakar dan suka buat lawak. Ingat lagi namanya Cikgu Tajuddin. Ada la satu hari tu, dia masuk kelas macam biasa. Dia suruh bukak buku teks dan tetiba je dia kata "okey... bukak muka surat mangkuk tandas!" Masa tu, Deno dan kawan-kawan blur je.. Tak faham apa cikgu nak.. Muka surat mangkuk tandas?? Biar betul cikgu ni....

Pastu Deno tanya la, apa tu..? Tergaru-garu kepala yang gatal nie. Cikgu Tajuddun pun jawab "muka surat mangkuk tandas tu... muka surat 101 la..." selamba je cikgu bagitau.. Satu kelas ketawa lepas tu! Bila difikir-fikir kan, betul jugak muka surat mankuk tandas tu muka surat 101.. Cuba korang fikir... hehe..(^_^)

http://www.emocutez.com

~ Psst2, teringat kat cikgu! (^_^)


7 comments:

  1. asal lak 1o1? sbb no 101 cm mgkuk tndas ek?

    ReplyDelete
  2. tak paham la..
    ketinggalam betul akak ni..kan??
    hahahha

    ReplyDelete
  3. ha? tak faham laaa. nape pulak 101, tandas?? :/

    ReplyDelete
  4. aki, kak diana, kembang perawan dan nabilla : muka surat mangkuk tandas ialah muka surat 101... mula2 deno pun tak fhm... cuba pegi tandas yang toilet mengcangkung tu... kan no 101 tu... hahaha... :p

    Psst2, no 1 tmpat ltk kaki, o pulak fhm2 lerr... hehe :p

    ReplyDelete
  5. just like my imagination,..haha,..tula no 101 cam toilet

    ReplyDelete
  6. hehehe...lawak punya cikgu...smpai tara tu deh,hehehe

    ReplyDelete