10 hari lagi? - Dayang Deno

30.4.11

10 hari lagi?


            Alhamdulillah.. Pagi-pagi pukul 6 tadi, dr. azimah datang nak buat line. Sekali cucuk je, terus dapat.. Betul2 kena ngan urat lengan. Pandai doc buat, deno tersenyum je bila senang dapat line.. Tak perlu cucuk banyak kali macam doc yang semalam. Dr Azimah baik, dia tak datang semalam coz dia nak bagi deno rehat..  ThankS doc!! :)


Deno bukak buku, tanda untuk hari nie.. Kira-kira, ada sepuluh hari lagi di hospital.. Emmm.. tapi belum tentu dapat balik lepas sepuluh hari tu.. Hari-hari deno kira, bila boleh balik. Harap-harap dr. sapawi pakar jantung tu tunai la janji dia nak bagi deno balik lepas 6 minggu.. Kalau tak mungkin hujan kat dalam bilik nie tak berhenti dan siapa tahu, mungkin banjir pula.... Sebabnya deno berharap boleh balik rumah lepas 6 minggu.. I wonder................. 


~ Psst2, deno menghitung hari.........


6 comments:

  1. hope deno dpt keluar dari hospital cepat2 (^_^)

    ReplyDelete
  2. doakan semoga deno leh pulang cepat..^_^

    ReplyDelete
  3. aki xsbar nk bace ntry deno pulang!! ^^,

    ReplyDelete
  4. s.y.a.r.q. : deno pun harap mcm tu!

    umuRa : harap sgt!

    aki : nanti deno buat ak...

    kakLM : kalau ikutkan mcm tu la.. tapi hari ni 4 kali kena cucuk lagi sehari lepas 4 kali. sekarang lengan habis dah bengkak.. sakit sangat jd deno ingat nak minta ubat yg tablet utk mkn. jd x perlu cucuk dah, harap2 doc benarkan.....

    ReplyDelete
  5. tabahkan hati menerima setiap ujian-NYA dik:)
    kuatakan semangat..

    doakan adik cepat2 dapat pulang rumah :)

    ReplyDelete