Happy Birthday Adam Khaleef - Dayang Deno

29.4.11

Happy Birthday Adam Khaleef


            Hari nie hari lahir anak buah deno! Adam Khaleef namanya... Dah 3 tahun pun hari nie Adam..  Tengahari  tadi deno call ucapkan hepi besday kat dia tapi dia tak abis2 tangya cikcu kat mana... Lupa la tu... Kalau call je, mesti tanya cikcu kat mana. Majlis hari lahir Adam belum buat lagi coz kakngah nak tunggu deno kuar hospital dulu... Baru nak buat...

 

Deno ngan Adam sangat rapat.. Sealalu main sama2, makan sama, tengok TV sama2.. Tiba-tiba je cikcu hilang, kesian pulak kat Adam.. Deno doakan Adam sentiasa sihat, murah rezeki, panjang umur dan sentaisa dirahmati Allah swt... Aminn!

Selamat Hari Lahir Adam!
Rindunya kat Adam Khaleef.. 



~ Psst2, hari nie besday Adam!! :))


3 comments: