Kek Coklat Lagi! - Dayang Deno

26.4.11

Kek Coklat Lagi!

          
          Yeay! Deno hepi sangat2 coz semalam deno dpt makan kek yg deno idam-idamkan sangat tu. Si ammar yang comel datang lagi ke hospital n dia bawak kek coklat peberet deno! Secret Recipe cake! Ammar nie kan, tak sempat deno nak minta ma belikan dia da bawa.. Puas ati sgt2 dpt makan, dah la dapat dua! Terima kasih ya ammar....!! Jom kita kenal ammar yang baik hati dengan tekan SINI! (^_^)

chocolate cake from secret recipe..
emmm... sedap.... :)





~ Psst2, puas ati dapat makan kek coklat! :)

NOtes : Ammar, jaga elok2 kure2 tu tau... slalu cakap ngan die nanti die monyok pulak.. hehe.. thankS sudi adopt die.. (^_^)


6 comments:

  1. sedapnya kek coklat lama x mkn dh ! yummy..hiaa~ bila la dpt mkn hehe

    ReplyDelete
  2. ammar datang lagi??? wahhhh hehehehehe eh mggu ni akak nak pg teregganu holiday..ade mase lehla akak jenguk adik ya... :)

    ReplyDelete
  3. hehe..baiknyer Ammar.Alhamdulillah.rasa gembira pula dapat kenal ammar.sgt baik sampai sanggup belikan deno kek coklat lak tu.

    Adik mesti tido lena mlm td kan?dah lama teringin nak kek coklat kan?

    ReplyDelete
  4. Waaa bestnye. Ammar sangat baik. Suke dayang ya dapat mamam kek! Dapnye! :)

    ReplyDelete
  5. novegurl : mmg sedap kek coklat!

    puan tia : amar dtg bwk kek, pastu deno bagi dia jaga kura2..

    kakLM : bukan lena je kak, sampai bgun pun terlewat pagi td, biasa bgun kul 6pg, tadi kul 7 pulak... hehe

    ayu : mmg best! lebih2 lagi dpt kek Secret Recipe... hihi :)

    ReplyDelete
  6. Hehehe..sukanya tengok Deno makan kek..berselera je

    ReplyDelete