KEK COKLAT - Dayang Deno

24.4.11

KEK COKLAT


           Setelah 26 hari di wad hospital nie, hari nie tiba-tiba je deno teringin makan kek coklat. Tak tau nape. Mungkin sebab deno jemu dengan makanan hospital yg tawar je... Takde rasa.. Kalau ingat kak coklat yang manis dengan rasa kokonya tu, lebih2 lagi atas kek ditabur dengan gula-gula comel yang manis2 belaka. Deno teringat pula kek coklat yg ma biasa ma buat... emmmmmmmmm.... sedapnya...... tapi deno boleh berangan je coz kena tunggu keluar hospital dulu baru boleh makan kek yang ma buat...

Jom pejam mata sama2 deno membayangkan makan kek coklat yang manis dan sedap..... emmmmmmmmmm..... sedapnya kek nie.......







*google

~ Psst2, meleleh ayaq liuq..... 


7 comments:

  1. sj je buat cik aish meleleh air liur basi ni..huwaaaa

    ReplyDelete
  2. Sedapnya kek coklat.. esok Ammar bawak untuk Deno k.

    ReplyDelete
  3. hurmm sedapnyer dik..akak lak tak thn tergoda tekak tgk.sgt sedap.nyum2

    ReplyDelete
  4. sedapnya...dahlah tengah kelaparan ni

    ReplyDelete
  5. Alahaiii...comelnyer..

    datang jer, trus jatuh cheta ngan template, header n semuanya...

    sukerrrrr

    ReplyDelete
  6. memang meleleh dah nie...aduiii..sedapnye
    Jum baca entry baru cunndaa <a href="http://ertihidup-dindaa.blogspot.com/2011/04/sapo-rasa-nak-tidokelikkelikkelikkelikk.html><b>Sape rasa nak tido..KELIK..KELIK..KELIK..</b></a>

    ReplyDelete