Sakitnyeeee!! - Dayang Deno

29.4.11

Sakitnyeeee!!


        Adehhhh!! Sakitnyeeee!! Dah..! Stop! Malam nie hati tak senang. Da bengkak, biru pulak tu, berdenyut-denyut campur rasa perit pulak tu.... Tak tau nak ilangkan sakit macam mana, deno just tuam dengan air panas je...

Kenapa??

Line yang baru pasang pagi tadi da kena cabut coz bengkak. Jadi, tadi doc nak masukkan line baru... Empat kali cucuk tapi tak kena line yang betul jugak. Salah satu daripada empat tempat cucuk tu bengkak besar sangat... Sakitnyeeee.... Dah tuam tapi bengkak lagi n berdenyut-denyut, Tangan tak boleh lurus, sakit....


Ubat pukul 6 petang tadi dah terlepas... Ubat pukul 12 malam pulak, tapi line baru belum pasang... Doc tadi dah tak berani nak cucuk, sekarang tunggu doc lain pulak. Apalah pula nasib deno lepas nie. Harap2 senang dapat line... Emmm...

~ Psst2, lengan masih sakit... :(


11 comments:

  1. hurm, saya doakan yang baik2 ye..lengan tu ble letak minyak gamat tak?? =.= pandai2 je ak..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Deno fighting!!..um doakan deno akan tabah..kuat mcm harimau..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh....

    take care...

    ReplyDelete
  4. "semoga tabah..kuatkan hati,selalu baca entri pasal deno kat blog LM...selalu dtg sini pun senyap2..
    tak nak bising2 nnti kacau semua org...heee,smga cepat baik,take care.."

    ReplyDelete
  5. Ya Allah.. kesiannya.. Sabar dayang.. Kami semua doakan semoga kesakitan dayang dikurangkan.. bertahan!!

    ReplyDelete
  6. Knp Deno selalu masuk hospital eh ?

    ReplyDelete
  7. kesiannye deno..kuatkan semangat yer deq..akak doakan semoga deno cpt sembuh..Amin...

    ReplyDelete
  8. ciannyer dia....sabar yer....

    ReplyDelete
  9. terima kasih sahabat blogger semua.. hari nie bengkak da okey sikit.. line pun da dapat buat... pg tadi doc buat.. :))

    ReplyDelete