Suprise....! - Dayang Deno

23.4.11

Suprise....!


            Suprise lagi! Petang tadi, deno turun ke unit nefro untuk buat dressing.. Deno turun dengan ma, abah n kakObi. Ma n abah balik, tinggal deno n koBi je kat unit nefro tu. Selesaai je buat dressing tu, deno naik ke wad dengan koBi semula. Masuk je bilik kan, tiba-tiba............ deno nampak nie atas meja!


KFC!

Terkejut deno! Kalau tak silap, ma n abah xde beli KFC pun... Orang sebelah cakap kawan yg hantar.. Deno n koBi mcm tertanya-tanya siapa yg hantar... Deno fikir mungkin kawan sekelas.. Mula deno bebel sorang2... Nie la kalo suprise2 nie, kan rugi x dapat jumpa deno... Pastu, perut pulak lapar, deno fikir da ada org beri jadi tak baik membazir.. hehe.. deno pun makan la ayam KFC yg telah lama diidamkan.. Sejak masuk hosp nie, deno pernah minta ngan ma nak mkn KFC tp ma tak bagi pun.... Jadi, deno makan la.. :p

Alhamdulillah... Kenyang... Lepas je siap makan, tetiba masuk la seseorang yg comel2 yg deno kenal baru beberapa hari nie... Rupa-rupanya, si ammar yg datang melawat deno hari tu! Terkejut pulak sekali lagi... Alahai ammar... Rupanya awak.... KFC tu ammar la yg belikan! Deno berterima kasih sgt2 kat ammar coz susah2 belikan deno KFC tu dan datang lagi jenguk deno... Banyak juga yg kami bualkan tadi, ramah juga ya ammar nie ya..  :)


thankS ammar!! ^_^


~ Psst2, tak sangka dpt makan KFC td.... heeee :)


6 comments:

  1. as salam..akak terharu adik ceria.akak tersenyum bila adik suka.akak sgt terharu juga bila ammar sgt mengambil berat..tq ammar..tq sgt2 sbb tlg buat adikku deno hepi...

    ReplyDelete
  2. seronoknye dpt mkn kfc..
    jengukjengukla page leen ye..
    leenaleen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kakak : deno pun tak sangka ammar dtg lagi.. seronok dpt berbual lama ngan ammar td.. (^_^)terima ksaih kakak, deno rasa kalau akak x buat entry utk deno, mungkin deno pun x kenal ammar...

    deno juga berharap sgt dpt jumpa kakLM... :)

    Leena : nanti deno pegi ek... :)

    ReplyDelete
  4. Hye dear.....

    datang dari blog Ammar...

    hepy sentiasa yer...

    moga cepat shat

    =)

    ReplyDelete
  5. smoga adik sentiasa kuat~ hihihihi...

    ReplyDelete
  6. datang dari blog ammar..narap deno sihat selalu k..cepat sembuh dan boleh keluar dari wad

    ReplyDelete