TokEsah n Ammar - Dayang Deno

21.4.11

TokEsah n Ammar


          Deno teringat semalam... Peristiwa yang deno tidak dapat lupakan... Macam-macam perasaan masa tu.. Terkejut! Tak sangka.. Maluuu...! Segannya!! Alahai, malu pula deno kali nie.. Deno memang tak sangka peristiwa ni akan jadi sejarah kepada deno memandangkan deno  hanya seorang blogger baru dan rasanya tak penting pun kalau deno sakit. Hanya berkongsi pengalaman hidup deno sebagai pesakit SLE  di dunia blogging nie.... Tak sangka.. Betul.... Speechless. Nak cerita ni pun dah segan sebenrnya.. Ahaks :p

Citer dia stat macam nie.. Petang semalam dalam deno duk asyik ber'on9'.. Tiba2 datang dua orang jejaka comel2 ensem yang tak dikenali beri salam masuk dalam bilik no4 (no bilik di wad) Deno pun pelik coz diaorang macam tercari-cari orang, deno tanya n then, salah sorang jejaka comel tu cakap.." dayangdeno..?" Time tu jugak deno terkejut! Deno terus fikir, nie mesti bloggers yg kakLM cakap nak melawat tu..... 

Aduhhh! Segannya masa tu.. Yang deno tahu buat masa tu cuma senyum... Deno sangat2 terkejut, memang tak sangka dan tak ada dalam fikiran deno ada bloggers yang betul2 nak datang melawat. Baru2 nie kakLM memang ada beritahu ada blogger nak datang melawat, tapi tak sangka pula betul2....

kakLM2.... thanks akak ^^


Mereka yangg datang melawat deno tu ialah tokEsah n ammar... Mereka tahu pasal deno pun daripada kakLM yang sentiasa update tentang keadaan deno yang tak sihat sekarang ni. Deno memang betul-betul tak sangka, betul... Sanggup tokEsah dan ammar datang untuk melawat deno, minyak motor lagi habis. Kesian pula, tapi kehadiran tokEsah dan ammar juga buat dneo happy sangat-sangat! Banyak juga yang kami bualkan. Sporting juga tokEsah dan ammar ni ya... Ops, lupa... ada buah tangan dari mereka...

terima kasih.... comel...... ^_^

Buat tokEsah dan ammar, deno ucapkan terima kasih banyak-banyak coz sudi melawat deno di hospital, prihatin walaupun deno sudah beransur pulih. Kehadiran korang juga memberi deno satu lagi semangat untuk terus sihat.. Deno juga tidak lupa kepada kaklydia yang sentiasa menyokong deno serta blogger2 yang berkunjung ke DayangDeno dan memberi deno semangat... Semoga Allah swt sentaiasa merahmati sahabat2 semua.... Jom kenal tokEsah dan ammar...


tokEsah (kiri) n ammar (kanan)
jom kita pakat  terjah blog warga prihatin nie...

(^_^)

~ Psst2, tak sangka tak sangka...


8 comments:

  1. slmt malam adik deno. akak doakan semoga adik deno terus tabah dan kuat ye dik . insyaALLAH berkat doa semua orang, adik boleh sembuh. Amiin~

    KHAS untuk adik deno

    ReplyDelete
  2. Ammar doakan supaya Deno cepat sihat. Semoga Allah memberi kekuatan kepada Deno untuk meneruskan hari-hari yang mendatang.

    ReplyDelete
  3. hihi...terkejut ke dik?dah lama ammar tny,akak jek segan nak tny adik.pas ammar tny sungguh2..akak tny dan tak sangka esoknya ammar jenguk deno..hik3..sweetnyer perwira dua org ni...first time tgk ammar dgn gmbr clear..dan tok esah lg lah akak tak pernah nmpk muka dia jelas2..hehe.dpt hadiah ye dik..hihi..best!

    ReplyDelete
  4. semoga adik sihat hendaknya..


    tokesah kita xkenal lg.. tapi ammar kita kenal sbb dia buatkan kita header baru..heheehhe

    ReplyDelete
  5. hihiks!!! encemnye saya! hahaks
    maseh gak kerna sudi layan kiteorg deno even tengah sakit!!

    pasal minyak motor tu tak kisah!! yg penting deno sihat dan happi!!

    ReplyDelete
  6. HAJAR HASAN : terima kasih beri deno smgt dan dorongan... insyaallah deno kuat melawan dugaan Allah ini... :)

    Ammar : Amin! :)

    KakLM : memnag terkjut cipan! nasib baik deno tak jadi cipan... hihi

    puan tian : terima kasih kak.. :)

    Tok esah : time kasih melawat deno... segan x abih2 lagi nie... hihi :p

    ReplyDelete
  7. bila deno nak datang melawat akak lak??
    hehehehh

    ReplyDelete
  8. semoga deno cepat sembuh ye...

    ReplyDelete