Masin betul mulut doktor! - Dayang Deno

9.5.11

Masin betul mulut doktor!


            Hari nie teruja betul deno! Bukan apa tempoh untuk tamat ubat tinggal satu hari lagi iaitu esok! Itu yang deno rasa teruja dan gembira sangat. Tak sabar-sabar dah rasanya nak keluar dari sini. he2..


Cuma yang tak bestnya, walaupun tinggal sehari lagi... Masih nak kena buat line baru.. Ikut hati tak nak dah coz semua dah lebam-lebam dan bengkak.. Doktor la nie, semalam dia datang kat deno  tengok line yang dah ada bengkak ke tak. Deno cakap belum.. Tapi doc tu tak percaya, dia tekan-tekan sikit  kat lengan. Pastu dia cakap... "esok bengkak la tu, nanti boleh la saya cucuk kali terakhir sebelum dayang balik...."... Dia senyum.. Deno harap2 sampai la 3 hari sekurang-kurangnya. Tapi, memang masin betul mulut doc tu.. Pagi tadi da bengkak n line kena cabut....

terpaksa pasang yang baru...
 Hmmm... Sabo je ler....


harap2 yang nie terakhir!
(~_^)
~ Psst2, satu hari lagi!



4 comments:

  1. yeah .. sehari jer lagi..
    mesti dah tak sabar nie..

    ReplyDelete
  2. sabar yea Deno...semoga Deno tabah menghadapi segala dugaan dan cepat sihat...

    ReplyDelete
  3. lepas ni dah boleh kuar..yippie!!

    ReplyDelete
  4. hehe..moga line yg terakhir.akak demammmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete