LM kembali! - Dayang Deno

18.7.11

LM kembali!


            Assalamualaikum dan selamat malam. Ehem2.. Mesti ramai dah kenal kaklydia @ kakLM.. Siapa tak kenal rugi tau... Deno slalu pegi kat blog kaklydia, seronok baca tentang kisah hidup kaklydia yang bahagia dan menyeronokkan! Kesian sangat kaklydia, siang tadi blog HidupItuIndah telah diremove oleh orang yang tak bertanggungjawab! Masa mula2 tahu tu, terkejut sangat! Pelik juga kenapa tiba2 blog kaklydia hilang.... Rasa kesian kat kaklydia.. Setahun kaklydia bersama blog pink comel kesayangan dia tu.. Comel kan?


Alhamdulillah..... Nasib baik sekarang dah okey balik! Blog Hidup Itu Indah dah kembali! Hooreyyy...! Boleh la deno melawat kaklydia macam biasa. Siapa la yang buat macam tu, jahat betol! Tuhan je bleh balas perbuatan orang yg tak bertanggungkawab tu.......

~Psst2, dah boleh ke blog kakLM!:)

3 comments:

  1. salam..

    so sweet..tq adik ku sayang..deno org pertama pm kat fb.akak pun tiba2 rasa nak pengsan.tak mampu nk bls msg masa tu..gigil rasa badan.syukurlah..semangat dr deno dan kwn2 buat akak rasa kuat nak cuba wujudkan semula blog tu

    ReplyDelete
  2. welcome kaklydia... sayang kaklydia!:)

    ReplyDelete