Migrain - Dayang Deno

23.7.11

Migrain


          Lepas satu-satu... Penat rasanya.. Semalam dah kena migrain, hari nie kena migrain lagi... Tapi hari nie lagi teruk. Tadi baru kurang berdenyut kat kepala nie.. Sakitnya bukan sikit2, rasa macam nak hantuk kepala nie kat dinding. Kalau menangis pun bukan hilang sakit kepala tu.. Nak makan ubat tahan sakit takut pulak tak boleh, dah banyak makan ubat harian tu.. Makan penadol je tapi tak jadi apa jugak.. Terpaksa tahan dengan sapu minyak angin cap kapak...


Cuba juga tadi lelapkan mata tapi tak jadi juga.. Sakit tu kuat lagi.. Tahan punya tahan, nasib baik la lepas maghrib tadi dah kurang. Kalau tak, ke hospital la jawabnya... Esok kelas dah stat, harap2 esok okey la....

~Psst2, seksa betul migrain nie, macam nak pecah kepala!


2 comments:

  1. makan actifast tak jadi ke dik? cuba tampal koyuk skali pastu tido..tahan kot

    ReplyDelete
  2. mmg sakit kan? Sabarlah.....semua tu ujian dari Allah

    ReplyDelete