Who Are You? Are We FriendS? ^_^ - Dayang Deno

31.7.11

Who Are You? Are We FriendS? ^_^


Just for you my sweet candy girl.... 
sorry... i'm late... heeeeeeee :)



1. Who are you?
A small girl

2. Are we friends?
Yup! Kita kawan sampai mati!

3.When and how did we meet?
Tahun 2006 di Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Sulaiman

4. Have you ever had any feeling about me good/bad?
Good! 

5. Describe me in one word
Sweeeeeeeet

6. What was your first impression?
Mula2 jumpa dah suka coz awak suka senyum!!

7. Do you still think that way about me now?
Yup!!

8. Give me a nickname and why you picked it?
Sweet. Saya suka sangat bila lihat awak senyum.... Bila saya sedih dan tengok gambar awak...
sedih saya boleh hilang........:)

9. Whats remind you of me?
Candy and kitty!!

10. If you could give me anything what would it be?
Saya nak bagi jet supaya awak boleh terbang datang terengganu dan kita boleh jumpa... Rindu sangat kat awak!

11. How well do you know me?
>Kita sama2 anak bongsu dalam adik-beradik
>Kita sama2 lahir dalam bulan lima
>Kita sama2 minat art
kan???

12. When's the last time you saw me?
Masa hari terakhir peperiksaan SPM..... 
Sedih tak dapat jumpa awak masa amik result.... :(

13. Ever wanted to tell me something but couldn't?
Yup! Tapi kat sini tak boleh..... Soriii... :)

14. Are you going to post this in your blog and see what i say about you?
Yup!

15. What is my best attribute?
Awak baik hati, peramah dan seorang yang memahami.
Sebab itu saya sayang awak sampai mati.



1 comment:

  1. Sob sob
    Betul :( Tak sempat nak jumpa masa amek result sebab ay balik Ipoh time tu jugak. Barang-barang semua dah angkut masa tu.

    Kitty tu xleh lari. Semua yg jwb tag ni, jawapan lebih kurang. Hehe

    Thanks Dayang sudi jwb tag ni
    LOVE YOU!

    ReplyDelete