4 pagi! - Dayang Deno

29.8.11

4 pagi!

            Wah!!! Da pukul 4 pagi!! Ada dua tajuk lagi belum siap.. Hari nie adalah hari paling lewat untuk deno tidur.. Ini entry sebelum tidur! nak update jugak...Nampaknya terus sahur la coz sekejap lagi deno akan kejut ma.. nak buat macam mana, dah tugas.. nanti kalau tak siap, lagi teruk kan.. Lepas siap subjek nie, ada 3 lagi assignment yang ada untuk cuti raya nie.. Assignmnet law, marketing dan akaun.. Semua perlu disubmit selapas raya! Sempat tak buat nie agaknya... Dah empat pagi nie... Hmmm...


Kalau ikutkan, memang la penat... Dari siang lagi... Esok sambung lagi... kalau la kat sini ada doraemon kan.... Boleh minta tolong doraemon keluarkan alat yang boleh membantu deno menyiapkan kerja ni.... kalau betul doraemon tu ada... kan best!



~ Psst2, kena sambung esok lagi... eh2, hari nie la... jap lagi la...


3 comments:

  1. deno sayang...klu akak dekat akak akan bantu adik, takyah la cr doremon kan?huhu

    ReplyDelete
  2. walau pun sibuk dan berat mesti selalu bersabar dan bertenang kerana ketenangan akan membuka kelapangan....

    ReplyDelete