Baru Balik - Dayang Deno

22.8.11

Baru Balik

            Penatnyaa.... Nasib baik hari nie cuaca mendung... Deno baru sampai rumah... Nampaknya, kena berbuka dengan kuih je la..  Rasa tak sempat nanti... Nak solat lagi, bersiap lagi.. Kalau duk hostel sempat, nie duk kat rumah... Mesti la kena awal bertolak dari rumah... Lecturer pun beritahu tadi yang dia berbuka kat opis je, tak balik pun.... Lagi kesian..

Tengok-tengok kuih tadi, abangngah ada beli ketupat, agar-agar, popia dan onde-onde... Cukup la makan popia... Kenyang jugak makan popia dalam dua tiga ketul... Betul tak... Nak minum air sirap bandung cincau, abah ada beli cincau semalam kat pasar... So, hari nie buat sirap bandung cincau! 

tadaaa!!!

besarnya cincau... best3..

                                                                
~ Psst2, lapar + penat 


3 comments:

  1. alas perut je ye dik..sian adik akak.wahh ada bandung cincau..kegemaran akak tu

    ReplyDelete
  2. okay dah tu rizeki Allah bagi pegi klas Deno usaha... muga selamat

    ReplyDelete
  3. gulp...sedapnyerr bandung cincau!

    ReplyDelete