Bertudung.... Tak Bertudung.... - Dayang Deno

20.8.11

Bertudung.... Tak Bertudung....

           Helo dan selamat malam.. Nak citer nie, tadi duk best berjalan-jalan di alam maya nie kan, tetiba termasuk kat satu tempat tu... Pastu... eh eh... tak nak citer banyak la... Jom tengok bawah nie.... Sambil2 tu bacalah ....


Hmmmm.... deno sekadar berkongsi dengan semua sahabat2 deno luar sana di alam maya... Kita boleh fikir sendiri dan renung-renungkannya bersama-sama... Betul tak? Salam ramadhan semua... (^_^)

sumber : SINI

~ Psst2, nasihat untuk diri deno juga... sesungguhnya deno adalah manusia biasa yang punya banyak kesilapan... Sama2 lah kita bermuhasabah diri... :)


5 comments:

  1. kita akan beri banyak alasan bila kita melakukan kesilapan..:)

    ReplyDelete
  2. bgus cik muslimah tu..rmai kot yg like..tetibe tgk ase nk like gk..haha

    ReplyDelete
  3. giler la... tabik spring kat muslimah tu... pandai berkata-kata... sampai spechless lah tini freehair tu..

    JEMPUT SINGGAH BACA ENTRY ALEP YER...
    HARAPKAN MUKA JER LAWA TAPI PERNGAI MACAM ____

    ReplyDelete