Demam - Dayang Deno

22.8.11

Demam

            Pagi tadi deno demam... Mungkin sebab cuaca panas sangat semalam. Badan rasa lenguh2 je... Nasib baik sekarang da okey sikit... Tadi tak dapat nak ke kelas, tak larat sangat. Tapi deno rasa nak pergi juga kelas pukul 2petang nanti. Kelas pukul 2petang sampai pukul 6petang. Pastu, kelas pukul 8.30 malam.. Tak terawih la malam nie...

Huh.... geram betul la dengan kawan2 sekelas... Kelas jadi banyak coz budak2 tu nak balik awal.  Hari rabu dah amik tiket nak balik kampung. Hari selasa pun ada dah yang balik... Pastu, beli tiket balik UiTM pulak hari ahad... Sepatutnya sabtu dah sampai. Jadi, banyak kelas diganti awal.. Kalau tak, tak la banyak kelas sebelum cuti raya.... Deno juga jadi mangsa...


~ Psst2, nak pegi kelas jap lagi....


4 comments:

  1. muga Deno akay dan pegi klas dengan selesa...
    pok jeragang rasa beri mereka peluang nok berpuasa ngang kuoga lama skit.... cian mok mereka menunggu

    ReplyDelete
  2. sian adik..ni smua sbb mereka taksub sgt nak beraya.akhirnya adik akak ni kepenatan.moga cpt sembuh ye adikku deno sayang

    ReplyDelete
  3. jeragang : tak nyempat2 budok2 tu... hampeh!

    ayucandy : ye... tp da okey sikit ptg nie...

    kaklydia : tu la, dah la balik awal, pastu dtg kampus balik lewat... deno da okey sikit ptg nie... nasib baik hari nie cuaca mendung je... :)

    ReplyDelete