Entry Lewat Malam :) - Dayang Deno

28.8.11

Entry Lewat Malam :)

            Baru je lepas buat dialisis. hari nie tak la lewat macam semalam... Sebenarnya nak buat awal tapi terlalu leka buat kerja sampai lupa kat dialisis yang rutin harian tu... hehe...

Deno rasa seronok sangat hari nie coz kakak deno kakAna dan kakObie dah balik! Diaorang sampai 15 minit sebelum waktu bebuka... Jadi, bila masuk rumah just tunggu nak berbuka je la... Rindu sangat kat dua2 sis deno tu coz da lama tak balik... Seronok la dapat jumpa!!!

deno panggil kakak deno dua butir nie koBie n koNa..
yang tersengih nampak gigi tu koBie... hik2

Tapi yang tak bestnye tahun nie kakLong raya Melaka dulu kampung abangLong... Gilir-gilir la kan.. So, raya pertama kakLong n famili dia takde la... raya ke tiga baru sampai kot... hmm... lambatnya... Kalau kakLong raya sini dulu kan best...

gambar raya tahun lepas... tahun lepas kakLong raya ganu dulu.. :)

Biasanya memang riuh la rumah kalau semua dah berkumpul.. kaklong tahun gilir-gilir raya nie sama dengan kakNgah, so kalau giliran sini dulu, memang meriah la ada semua berkumpul.. Dengan anak2 buah yang tak reti duk diam.. penat layan... tapi seronok!!


~ Psst2, tak sabar nak kakLong balik! (^_^)



2 comments:

  1. dah kawen mcm tu la kan...sok2 bila dah kawen deno pun gitu jugak, kene gilir2 :)

    selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. selamat Hari raya Deno.... harap disambut penuh gembira

    ReplyDelete