Khaleef VS Transformers - Dayang Deno

19.8.11

Khaleef VS Transformers

Biasa petang2 macam nie kalau cikcu duduk-duduk rehat mulalah si kecil adam khaleef terkedek-kedek datang kat cikcu... Dah tahu, nak kacau la tu...Tak pun nak datang berborak dengan cikcu.. Cikcu pun layan je la si adam khaleef nie... Hari nie topik tentang transformers, citer peberet adam khaleef. Kalau boleh, hari2 dia nak tengok cite Trasformers, macam citer Dispecable Me jugak..

Adam khaleef aka khaleef ( 3 yaers old )


Khaleef : Nanti bile khaleef besar nak jadi tampomes...

Cikcu : Ye ke... Nape nak jadi transformers?

Klaleef : Tampomes kuat! Boleh tembak yang jahat... Pom pom pom!

Cikcu : Ooo... Khaleef nak jadi tranformers yang mana? Bumble bee ke..?

Khaleef : Takkk! Tak boleh! Khaleef nak jadi opimus...!

Cikcu : Nape tak boleh jadi bumble bee?

Khaleef : Bumble bee abang amca la... khaleef tak boleh... khaleef opimusss...

Cikcu : Nape abang amca pulak?

Khaleef : Tak boleh!!! Abang amca tu bumble bee!

Cikcu : Okey la.....

Sebenarnya deno da tahu kenapa dia cakap amsyar jd bumble bee.. Sebenarnya baru2 nie masa amsyar balik terengganu, dia ada bawa balik sekali robot bumble bee tu... Mungkin khaleef ingat itu adalah abang amca bila besar nanti... hihihi....


~ Psst2, layan anak buah... :)

No comments: