Rajinnya Amca dan Aina - Dayang Deno

20.8.11

Rajinnya Amca dan Aina

             Deno duduk dalam kereta saja sementara tunggu abah ke bazar... tak ikut la coz kalau pukul 6 petang biasanya orang macam sardin kat bazar tu... Tetiba dapat mesej dari kaklong.. Rupanya kaklong mesej video Amca dan Aina... Rajin betul dua orang anak buah deno tu... Kecik2 da rajin tolong mama dia buat keje...

Amsyar aka Amca tolong mama


Ini Amsyar tolong mama basuh pinggan... budak 4 tahun pun dah pandai basuh pinggan tau... inikan pula ada jugak orang dewasa yang malas basuh pinggan zaman sekarang nie.. harap kat bibik je...

Aina aka kakak tolong mama


Ini kakak tolong mama tanak nasi... Rajin betul kakak tolong mama ya.. Budak umur 8 tahun pun dah tahu tanak nasi, inikan pula anak dara zaman sekarang yang malas ke dapur... Entah-entah ada juga anak dara sekarang yang tak tahu tanak nasi... Betul tak? Hihi...


~ Psst2, rindu pulak kat semut dua orang tu....(^_^)




1 comment: