Terlewat - Dayang Deno

27.8.11

Terlewat

Jam menunjukkan 2 pagi. Mata belum mengantuk coz tengah semangat buat kerj. Orang lain sibuk buat persiapan raya deno sibuk buat tugasan dari lecturer. Esok awal pagi da janji dengan Nad nak buat tugasan sama-sama. Tapi agaknya mesti deno terlewat coz baru je buat dialisis ni  Mesti habis lewat esok pagi.


baru dwell 1 of 7.
biasanya masa ni dah dwell 3 of 7 
hari ni lewat pulak buat dialisis, lewat la habis pagi esok ni
semua sekali 7 cycle
pagi esok bila habis je mesti ada tulis :
"end of therapy"

tengok tu.... berserabut wayar...
wayar yang paling panjang bersambung kat tiub deno


Abah biasanya kalau deno belum buat dialisis abah akan tunggu coz takde orang nak angkat air solution yang berat tu... Kalau deno angkat sendiri mesti kena marah huhu.. Thanks abah! 

~ Psst2, terlewat pulak hari ni!  



8 comments:

  1. Aduhai. Tabahnya kawan saya ni. Saya sangat kagum. Semoga sentiasa sihat okey. Mesin tu memang beli eh? Ay sempat tengok kejap je masa datang rumah dayang dulu.

    ReplyDelete
  2. semoga deno tabah hadapi dugaan ni...

    ReplyDelete
  3. banyaknya wayar... apapun semoga cepat sembuh ye... jaga kesihatan baik2...

    ReplyDelete
  4. dik..dialisis ni utk sakit buah pinggang kan?

    ReplyDelete
  5. terlewat pon sempat lawat blog comot i..hehe..tq moga tabah selalu

    ReplyDelete
  6. smbil dialisis smbil on9 ke dear?

    mujur ada ayah yang penyayang kan.. :)

    ReplyDelete
  7. you're so awesome girl! jangan patah semangat ya. pray 4 u...

    ReplyDelete