Not in mood - Dayang Deno

8.9.11

Not in mood

            Dah berlalu pun raya.... nak cerita pasal raya deno dah xde mood... deno baru baik demam.. demam 3 hari, batuk dan sesema... maybe sebab tak cukup tidur... seminggu nie deno tidur pukul 5 dan 6 pagi... semua nie gara2 si dia tu.... dia buat hal lagi.... tapi deno malas lah layan, orang macam tu memang suka bermuka-muka... dah la tak buat kerja, sedap je mengata deno... siap mengarah lagi macam-macam... emmm... sabar je la...

~ Psst2, not in mood

3 comments:

  1. kenapa ni deno, ada masalah ek.. erm, sabar okey. banyak2 berdoa pada Allah semoga dia permudahkan segala urusan deno. semoga deno happy selalu.. :D

    ReplyDelete
  2. mak ai.. lewatnya tido... semoga cepat kembali dalam mood gembira...

    ReplyDelete