Tosey - Dayang Deno

1.10.11

Tosey

            Pagi tadi terbangun lewat pula.. Biasa dalam 6 setengah dah bangun.. Emm... Best tido semalam coz sejuk kat sini.. Biasa la hospital betul-betul tepi pantai, jadi angin tu selalu ada... Memang sejuk....

Pukul 8pg dah turun ke unit nefro, buat dialisis n buat dressing skali... Kali nie nak jalan kaki je.. hehe.. Deno dah rasa sihat sikit memang nak berjalan, tak nak ma tolak ngan wheelchair.. Rasa macam ornag sakit teruk pulak... (^_^)

Balik je dari nefro tiba-tiba nampak nie atas meja....

google

Ada tosey! Rupa-rupanya makcik sebelah yang bagi... Katanya dayang kan batuk dan demam tak boleh makan yang minyak-minyak. So, dia carikan tosey untuk deno... Baik betul makcik... Anak makcik tu pun kena sle.. Sama macam deno cuma dia baru je kena...

Hmm... Da ada makanan free, makan je la... Lagipun dah bosan makanan pagi kat sini, roti sekeping n telur sebiji... Kadang2 baru je makan rasa lapar balik... Biasa deno makan nestum je bila rasa lapar waktu macam nie, dah ada tosey jadi boleh la makan lagi.....


~ Psst2, lama tak makan tosey.....



9 comments:

  1. Wahhh sedapnya Tosey!! Looks yummy!

    Terbukti ramai orang sayang Dayang :)
    Get Well Soon Love!

    ReplyDelete
  2. deno,semoga cepat sembuh.dan jadi manusia yang tabah :)

    jgn putus harapan dan doa.
    eh eh,jaga pemakanan juga :)

    ReplyDelete
  3. wah... pagi2 lagi dh dpt makanan free.. beruntung sungguh ni...

    ReplyDelete
  4. pok jeragang suka makan tosey nie... teringat sekali tu rasa lapor sangat.. pok oda tosey nampak orang makan macam sedap... punya lama tunggu dok sampai... pok panggil waiter tanya... tadi kata toksay...begang tul dah lah lapo... baru nak marah teringat duk ada di KB

    ReplyDelete
  5. murah rezeki adik..sedapnyer tosai.adik..ammar ada dtg tak?

    ReplyDelete
  6. Kalau dekat, nak jugak kak Scarlett jumpa Deno.Kalau kak Scarlett ke Trgnu, kak Scarlett jumpa Deno, boleh?

    ReplyDelete