Bersih Itu Penting - Dayang Deno

20.10.11

Bersih Itu Penting

Baru siap buat ccpd, buat awal sikit malam nie (tak awal pun, dah 11.30pm dah pun..)
  
           Pagi esok pukul 8pagi kena ada kat hospital lagi. Jumpa doc... esok kena dressing depan nurse... hmm... nak buat macam mana, baru-baru nie ramai patient capd yang masuk wad sebab infection, nie mesti kes buat tak bersih... tu la dressing jangan malas, kena buat bersih-bersih, basuh tangan tu mesti cukup 5 minit, tangan selalu kena spray, mulut kena pakai mask, baju kena bersih!

google

Selalu je deno dengar patient yang buat capd nie kena infection, kalau teruk sangat sampai tiub kat perut kena cabut!! Eeii... ngeri dengar bila kena cabut... sakit tu...! Dah la kalau lepas operate tu sakit tuhan je tahu... nak banyak kali buat? Oh tidak! Semoga Allah swt sentiasa melindungi tiub deno dari sebarang infection... amin!

Malasnye nak g hospital esok... Okey bye.


~Psst2, bersih itu penting tau!



6 comments:

  1. deno..ngerinye tgk..semoga awk tabah k hadapi smua tu..cepat sembuh!!

    ReplyDelete
  2. ngeri dan ngilu rasanya..semuga cepat baik yer

    ReplyDelete
  3. jangan malas2 kena semangat tau..:)

    ReplyDelete
  4. moga cepat sembuh syg..jgn lupa cucuk yer..memang darah 6.5 low giler2.. bila2 masa byk kemungkinan.take care dear!

    ReplyDelete
  5. deno buat capd ye..wanie ramai mugak jumpe patient capd sebelum ni, tapi xde yg semuda deno..

    sangat penting bersih tu, sebab senang kena infection..

    buat cycle bape kali sehari?

    ReplyDelete