Bila Kentut Tak Berbau - Dayang Deno

10.10.11

Bila Kentut Tak Berbau

"Masa bercinta... Kentut pun bau wangi..." Biasa dengar kan? heee

Tahu tak kat mana biasanye bila orang kentut tapi kentut tak berbau.... 

  • Dekat pasar - Cuba pergi pasar try kentut kat pasar. Nak lagi berkesan try kentut kat orang jual ayam dan jual ikan.
  • Dalam air - Perkara nie dah terbukti dan korang pernah buat kan? Tengok, tak pernah ada bau tapi ada buih je
  • Bila korang tak mandi - Pastikan tak mandi lebih dari sehari. Biar bau badan berperam, lepas tu cuba kentut. Mesti orang tak perasan sebab ingat bau badan.
  • Di kedai minyak wangi - Kentut la banyak mana pun, wangi je yang memanjang tapi kalau bau jugak maknanya kentut korang dah sampai tahap A++ la..
  • Bila tutup hidung - Cuba korang kentut pastu tutup hidung memang la tak bau kan... Tapi kalau tutup mata bau tak?
  • Di tempat pelupusan sampah -  Kalau korang nak cuba tahap kebusukan kentut korang dengan sampah, cuba kentut dekat sini. kalau ada bau jugak memang kentut korang best tahap gaban.
  • Di sebelah kawan yang hati busuk - Bukan takat hati busuk, semua busuk la... mulut, mata, hidung, kaki ampu, dengki, suka mengumpat, fitnah orang.... Pergi dekat dia, korang terus je kentut depan muka orang macam tu... hahaha

~ Psst2, kalau sakit perut memang la keluat bom atom yang tak diundang kan? hehe


4 comments:

  1. Kentut Deno mesti busuk kan? Bhahahahaa

    ReplyDelete
  2. hahaha..klakar la deno ni...adehhh

    ReplyDelete
  3. kalau kat Jepang kentut kuat2 org tak kesah.. jgn sendawa kuat2 plak nt kena lempang ...

    ReplyDelete