Cara Brutal Mengatasi Tensen - Dayang Deno

23.10.11

Cara Brutal Mengatasi Tensen

Perhatian! Bagi mereka yang berjiwa kental dan sadis saja yang disrankan untuk peraktikkannya.

gambar hiasan


  • Mengopek kulit kelapa dengan gigi, kalau dapat kulit durian lagi terer. Usah kulit kepala orang sudah, itu dah jadi cerita lain.
  • Berjalan atas jalan tar waktu tengah hari terik tanpa pakai kasut atau selipar... ngehehe..
  • Melakukan aksi lagak ngeri seperti terjun dari balkoni rumah... tapi pastikan dari tingkat satu je la, kang tak pasal2 masuk spital pulak..
  • Menggigit bijik buah langsat sebanyak 10 bijik. Dijamin rasa kelat tu dapat mengatasi tekanan yang dihadapi.
  • Menggenggam bara api biar jadi abu... nanti bolehlah korang berkawan dengan Abu ajak roda kampung.

~ Psst2, brutal ke? ekekekk... (^_^)


6 comments:

  1. DAk try semua cara tu....tp masih stress lg...hahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha....mmg brutal giler..deno dh try?

    ReplyDelete
  3. rasanya baik makan ice cream lagi cool stress tue.. hhohoho. =D

    ReplyDelete
  4. Bila stress menyerang, nampak muka pengetua pun macam nampak GCB!

    ReplyDelete
  5. memang brutal sungguh ni... haha

    ReplyDelete