Deno Teruja - Dayang Deno

22.10.11

Deno Teruja

Hari nie deno teruja sangat coz esok deno nak ke Setia Tropica, Johor Bharu!!! Rasa seronok dan teruja sangat coz tahun nie deno tak berkesempatan ke rumah kaklong. Biasanya setiap cuti semester mesti deno jalan-jalan ke sana...

Tahun nie tahun paling sedih tak dapat ke sana sebab banyak sakit... Dua kali terpaksa tangguh belajar, masuk hospital lama sebab komplikasi jantung, demam panas dan macam-macam lagi masalah kesihatan yang tak mengizinkan deno ke johor....

Deno rindu sangat2 nak jumpa anak buah kat sana, jumpa pun sekejap je masa raya aidilfitri baru-baru nie... Deno sebenarnya sangat rapat dengan anak buah pertama, si sarah aina sampaikan kaklong panggil aina semut dan deno nie gulanya... Sangat rapat!

Memang rasa rindu sebab dua-dua duk jauh... kalau adam khaleef hari-hari deno boleh main ngan die... sampai penat cikcu melayan adam khaleef... nak melukis, nak mewarna, nak main... ikut je la, sayang punya pasal... hihi :)




~ Psst, deno teruja la!


2 comments:

  1. wah..hati2 dlm perjalanan..dekat dah tu setia tropika dgn rumah wardah..hihi

    ReplyDelete
  2. rindu kn kt anak2 buah..sama laa..moga deno selamat sampai johor dan main ngn dorg...=)

    ReplyDelete