Hari Ini - Dayang Deno

11.10.11

Hari Ini

            Eh2, macam kelakar je tajuk entry kali nie... Deno baru balik hospital.... alhamdulillah... senang je nurse amik darah hari nie, sekali cucuk terus dapat! yang tak bestnya, 17haribulan 10 nie pulak kena amik darah lagi coz darah nak ke hantar kat HKL pulak... kena pegi hospital kul 7 pagi coz darah nak naik flight kul 9pg... hihi, darah naik flight... Biasa orang je naik flight....

Hari nie deno demam lagi... pelik kan hari-hari demam... bila makan penadol baik la sekejap.. emmm.. rasa-rasa kan kenapa deno setiap hari demam? Jangan la sle tu nak datang balik.. Taknak!!! Dah lama sle tak aktif... Tak sanggup kalau dia datang balik, habislah deno kena duk hospital lama nanti..... Risau risau.... :p




~ Psst2, en. sle... awak jangan datang ya... saya taknak jumpa awak!



No comments: