Kaitan Mati Dengan Tidur - Dayang Deno

10.10.11

Kaitan Mati Dengan Tidur

             Emm.... Tetiba badan nie panas malam nie... nak demam la tu.... malas nak makan penadol, asyik makan ubat je tapi demam jugak! Ehem2... Tak tahu korang fahan ke tak entry nie... Kalau tak faham, buat2 faham je la ek... hehe... kaitan mati dengan tido


  • Kalau jenis suami yang gatal (orang ganu panggil lelaki gatal miang... ialah gelenya), kalau yang jenis mengigau mesti takut nak tido kat isteri coz takut tersebut-sebut nama kekasih masa tido.. Sure mati kena terajang dek isteri ket sebelah...
  • Ada jugak orang takut mati dalam tidur  lalu cuba menahan diri dari tidur, akibatnya tertidur di tempat kerja akibat tak cukup tido.
  • Mati-mati ingat tengah bermimpi walhal tidur pun belum lena lagi... Nie kes berangan lebih...
  • Orang jenis tido mati biasanya kencing di tilam.
  • Matilah kalau kencing di tilam. mesti kena marah lainlag korang tu masih budah bawah umur

~ Psst2, deno tido-tido ayam...






2 comments:

  1. saya jenis tidur mati, tapi tak pernah pula terkencing atas tilam. :P hahaha#

    ReplyDelete
  2. deno tak tido mati, kalo tgh tido bunyi org ckp2 pun bleh terkejut dari tido... huhu

    ReplyDelete