Kolam Pamukkale - Dayang Deno

21.10.11

Kolam Pamukkale

            Di Denizli, sebuah daerha barat daya Turki, yang terletak di Aegen Inner, Sungai Menderes, terdapat sebuah gunung yang menjadi kolam istimewa . Ia menjadi tarikan pelancong di serata dunia selain mempunyai nilai arkeologi yang tinggi bagi penduduknya...

Kolam ini dipercayai mampu mengubati pelbagai penyakit termasuk sakit sendi, tekanan darah tinggi, lemah jantung, penyakit kulit, gangguan pencernaan dan macam-macam penyakit lagi..

Jom kita lihat keindahan kolam ini...

 

 







~ Psst2, deno rasa nak pegi je tempat nie, mana tahu
   dapat sembuhkan penyakit sle... kan kan? heee (^_^)


5 comments:

  1. cantiknya tempat tu..
    mcm lukisan je..kan??

    ReplyDelete
  2. cantiknya tempat ni..akak hrp penyakit adik sembuh walau tak berpeluang ke sana..amin

    ReplyDelete
  3. cantik dan sangat unik ! alahai rasa macam nak terjun skrg !

    ReplyDelete
  4. nurkaloi : ha'ah, mcm best je tmpy nie :)

    kak diana : yup! mmg cantik, rasa nak pergi je... (^_^)

    kak lydia : mmg cantik tmpt nie... kalau dkt nak je pergi... insyaallah akak :)

    ReplyDelete