Malas La Nak Tegur... - Dayang Deno

16.10.11

Malas La Nak Tegur...

Ini entry badmood      

Biasa malam-malam macam nie sebelum nak blogging rasa seronok tapi malam nie rasa badmood pulak. Hmm...

Deno tegur baik-baik dengan santai-santai, tapi dibalas dengan marah-marah... Ton suara deno cakap takde marah dan tinggi... cara cakap biasa2 je... cakap baik2... terkejut deno bila dimarah sampai dipanjang-panjangkan...

Hmmm... kalau tahu macam nie baik tak payah tegur langsung... dah dua kali jadi macam nie. Lepas nie malas la nak nak tegur, cakap pun baik tak payah...  lain kali biar la macam tu.... biar la apa2 jadi, lantaklah... cakap je pun kena marah... niat kita lain dia tuduh pulak bukan-bukan... takpe lah... tak nak tegur dah, apa nak jadi.. jadilah...nNak jadi hantu ke, jin ke, jembalang ke... dah tak kisah dah.... 


~Psst2, susah betul la bila macam nie! hishhh!!

8 comments:

  1. hmm payah gak kan bila nak tegur org jenis ni... sabar jela. yang penting kita dah tegur mana yg perlu. :)

    ReplyDelete
  2. bakpe pulok ni....sapekah yg telah mgguris hati deno ini

    ReplyDelete
  3. As-Salam Deno.. Nape marah2 ni? Ape2pn, byk2kan bersabar je, K? Be happy n smile always.

    ReplyDelete
  4. Normal la tuh..
    Tak semua manusia bleh senang2 jek nk admit slh dia.
    Kamu rilex2 sdah..

    ReplyDelete
  5. nak mngubah sesuatu yang buruk kepada baik tu bukan sehari dua deno...ambik masa jugak..jadi bersabar dan bertahan la..

    ReplyDelete
  6. adik tegur saper?biar la dia

    ReplyDelete
  7. @belalang : hmm.. mmg susah la, terkejut jugak semalam kite ckp biasa2 dibalas dgn marah

    @cik dah faridah : adalah manusia yang lebih tua dari deno

    @eizanbila : emm.. bukan apa.. geram tau...

    @arawani : Okey :)

    @diana : tu la.. em lepas nie malas dah nak tegu2 dia, kalau tegur mesti kena marah balik... dah give up!

    @kaklydia : ada seorang tu... tp lebuh tua daripada deno... biarlah dia... malas dah nak tegur

    ReplyDelete