Nama-Nama Pelik Dalam Henpon - Dayang Deno

12.10.11

Nama-Nama Pelik Dalam Henpon

           Dalam henpon deno macam-macam nama pelik yang deno letak... Bukan apa kadang2 ada nama yang pelik sangat, ada nama yang serupa dan kadang-kadang karektor orang tu buat deno letak nama lain kat dalam henpon..... Jom tengok nama2 orang yang bertuah tu..... hehe....

google

Hantu
Ni biasanya kalau orang yang kol deno tapi deno tak kenal... Kat dalam henpon deno dah banyak ada hantu samapai hantu5 dah pun

!@#$%^&
Nie kalau musuh ketat la nie...  Letak je nama macam tu, puas ati!

Anaconda
Ha..... nie nama kakak deno, kak ana... saja je letak anaconda lagipun kak ana nie suka buli deno... memang perangai macam anaconda... ekekekk...

Sepet
Ni kes kawan deno yang bermata sepet... Mudah sangat lupa namanya, ha senang letak je sepet terus teringat kat dia.

Galah panjang
Nie pulak kawan yang tinggi. Tingginya memang tinggi giler, dalam kelas dia sorang je tinggi macam tu.. Letak je nama galah... hehe

Nadia kecik, kurus dan comel
Ada tiga kawan yang namanya nadia. So, takut tak ingat dan taktahu beza yang mana.... deno letak nama berdasarkan keadaan fizikal masing-masing. Nadia kecik badannya kecik macam deno, nadia kurus badannya sangat kurus dan nadia comel badannya comel ala-ala teddy bear :)

Itik
Nie kalo kawan deno yang kalau bercakap bukan tahu nak stop... Suara dia je kita dengar macam itik pot pet pot pet....

Coklat
Hmm, nie kes kawan yang suka makan coklat sampai muka pun macam muka coklat. Senang2 letak je nama dia coklat kat dalam henpon.

Keli
Dari mula2 kenal dah orang panggil dia keli, so deno letak je nama dia keli dalam henpon... teka-teka apa nama sebenar dia... hehe

Puyu
Sepupu deno... memang dari kecik orang panggil dia puyu coz nama dia Yu******. hehe nama tak boleh beritahu ya... Tak pasal2 nanti kena saman pulak.

Jebat
Nie gelaran abang ipar deno.. Nama nie la dalam henpon... haha... shhhh...


~ Psst2, korang ada nama2 pelik tak dalam henpon?


6 comments:

  1. hahah kaloi pun ade

    fadh gendut
    syeeda keding

    and dyorang letak kaloi
    jane bulat hahah

    ReplyDelete
  2. ada..

    gila

    tah sapa

    emak ku tersayang

    ayah tercinta

    hehehehe

    ReplyDelete
  3. hehekkk..comel2 je nama2 tu :)

    ReplyDelete
  4. kalau dlm hp saye ade "polis ten 3" untuk no polis 999, pastu ade "wakaf" untk no kedai mkn... hehehehe

    ReplyDelete
  5. haha.nampak sangat pelik nama2 kat hp tu.ada nama lagi pelik x?ekekeke

    ReplyDelete
  6. kadag2 bila letak nama lain dar yang lain rasa seronok pulak... heee :)

    ReplyDelete