Buku-Buku - Dayang Deno

22.11.11

Buku-Buku

            Deno duk kemas-kemas buku lama dalam kotak, tetiba jumpa majalah dan komik2 lama... hihi... seronok pulak bila baca balik buku2 nie... 

Deno masa kecik-kecik gemar baca majalah Asuh dan Kawan.. naik remaja sikit suka baca majalah Rapi, I-Sihat dan Cleo!!! kalau novel, deno suka novel terbitan PTS one!! Memang best la novel terbitan PTS one.. tapi bukan novel cinta okey... tak suka novel jiwang-jiwang nie... penulis yang deno paling minat ialah Ain Maisarah! (^_^)

   
zaman budak2 suka baca majalah nie


         
majalah peberet sampai sekarang still baca


        
antara novel terbitan PTS One yang menjadi peberet


Banyak buku yang deno simpan... bila beli mesti sayang kan... novel terbitan PTS One dah dekat 30 bijik deno ada... rasa macam nak bukak libry pulak kat umah, dengan koleksi majalah2 kesihatan lagi, yang lama  pun boleh dibaca lagi kan.. lagipun ada banyak informasi! buku komik kawan edisi kecik tu pun ada lagi, sekarang dah lain bentuknya buku tu...

Membaca memang seronok! Memang tak rugi kalau dijadikan amalan kerana membaca itu jambatan ilmu...! (^_^)


~ Pss2, saya sayang buku saya... :)



4 comments:

  1. byk sungguh

    erk layan novel je skng

    majalah xmnt

    ReplyDelete
  2. jangan dibuang buku2 ni, jilidkannya..byk ilmu di dalamnya!

    ReplyDelete
  3. huhuh,,dah boleh bukak libray erk,,bgus bgus,,hehe

    ReplyDelete
  4. kak Ain Maisarah memang best! rindu nak beli buku Asuh tu.. huhu.. lagi 1 majalah pojaan hati iha dulu kan, Bintang Kecil.. ^^

    ReplyDelete