Cuti-Cuti - Dayang Deno

1.11.11

Cuti-Cuti

            Selamat malam! Rasanya dekat seminggu deno tak blogging! Deno memang dah agak kalau ke johor mesti tak usik pun laptop... Biasa macam nie la kalau ke rumah kaklong mesti semut2 deno setiap hari nak deno main sama... malam pula tidur awal sebab temankan sarah tido awal, jadi deno pun tidur awal sekali... 

Seronok 8 hari bercuti! dapat luang masa bersama kaklong dan anak2 buah deno... yang paling seronok hari ahad baru nie kaklong bawa deno makan angin di singapore, pegi satu hari je, sekejap je... tak bermalam kat sana... rumah kaklong pun tak jauh mana.. dari imegresen ke bandar singapore ambil masa cuma setengah jam. 

Deno rasa sangat kagum dengan bandarnya yang sangat bersih dan bangunan yang tersusun dengan sistematik. Penduduknya juga boleh tahan ramahnya... agak mahal barangan di sana.. masa deno pergi tu kalau nak convert duit kita ke duit sin dollar kena darab 2.47... deno ke sana bersama kaklong, kak ana dan sarah aina... (^_^)

kak ana, deno n sarah aina
at marina bay

kaklong wit sarah aina

macam kapal atas bangunan kan... marina bay sands kat belakang tu...

one fullerton

piece piece kacang piece!

kak ana dah macam lion deno tengok.. hihi...

at merlion statue

eh2, macam lion plak! hehe.. ni yang kecik

best!

Enjoy sangat dapat pergi sana... tapi kali nie pergi sikit je tempat coz nak kena balik awal.. kak ana kena balik juga petang tu coz esoknya kerja... cuti sem nanti nak pegi lagi la, harap2 deno sihat... so boleh pegi lagi! Terima kasih kat kaklong belanja deno pegi sana!


~ Psst2, cuti-cuti... (^_^)

11 comments:

  1. yulie : yulie lagi comel! :)

    ayu : yup! rasa nak pergi lagi!!! tak puas rasanya coz kat sana banyak lagi tempat2 best! masa je tak sempat... heee :) singapore best! (^_^)

    ReplyDelete
  2. singapore mmg best..dah pergi skali rasa nk g lg sbb xpuas bjlan sna...wuaa~ msa dok johor sng la dkt, ni dah pndah ke penang susah la skit nk ke sana..hehe =p

    ReplyDelete
  3. cikana ; yup! best3! byk tempat best kat sana.. cuti sem nanti nak pegi lagi.. hihi :) takpe la duk penang pun bleh pegi kan... (^_^)

    ReplyDelete
  4. bestnya Deno jalan2.. :) nampak happy sgt2 :)

    ReplyDelete
  5. akak masa kecik slalu g shopping sana..masa tu matawang s'pore rendah.

    skrg dah terbalik..org sana la syok shopping kat johor.

    ReplyDelete
  6. best nya dia pegi s'pore.....cik siti da lama tak pegi...last pegi masa form 4 dulu....itupn tak gi jalan mana.....sampai spore, terus naik flight balik msia....huhu.....=)

    ReplyDelete
  7. wah..bestnya adik p jalan2..teringin jugak nk ke sana..

    ReplyDelete