Tag From The Mimos - Dayang Deno

3.11.11

Tag From The Mimos

            Hai! Deno ditag hari nie oleh the mimos.. dah lama tak kena tag, jadi nak kena jawab la... nanti kecik ati en mimos deno tak buat! tak pasal2 mimos tak nak datang dah blog deno.. heee (^_^)

Okey, jom tengok soalan dari the mimos...

Apa beza blog kamu dengan blog orang lain.
Emm... blog deno cuma blog peribadi seperti blog2 yang lain yang berkongsi kisah hidup deno dan adakalanya deno bercerita tentang pendapat deno tentang sesuatu perkara. Yang bezanya cuma deno adalah seorang pesakit sle yang ingin berkongsi pengalaman deno dengan blogger2 yang lain.

Apa perkataan yang kamu paling suka tulis dalam blog?
Tentulah perkataan "deno"! :)

Apa punca kamu menjadi blogger?
Tambah kawan

Apa pakaian yang kamu paling suka pakai?
T-shirt, blaus dan jeans

Siapa lelaki/perempuan yang kamu suka tengok?
Tentulah ma dan abah!

Apa ciri-ciri yang istimewa yang kamu ada?
....... pandai melukis kot...

Siapa kawan kamu yang paling best? ( nak 10 orang)
adzian
madie
dayah
kak aziah
kak siti
fatin
nadia
cassandra

Di mana kamu jumpa si dia?
siapa si dia? bopren ke? eeuuuww... deno tiada si dia, deno masih belajar jadi tiada istilah kekasih dalam hidup deno sekarang nie... tunggulah habis blaja... heee... tapi kalau si dia tu binatang peliharaan adalah.. deno ada kucing nama michelle dan ianya pompuan....

Apa lagu yang ada kena mengena dengan kamu dengan si dia?
No si dia so, no lagu... heeee

Kamu rasa si dia comel tak?
Kalau kucing deno... memang comel, bulunya lebat dan gebu, badannya montel!

Apa perasaan kamu bila kena tag?
Rasa comot! hehe



~ Psst2, thanks mimos! :)



2 comments:

  1. tentang penyakit tu tabahkan hati.. coz dkt ofis mimos pun ade jugak staf sakit SLE. tabah hati okay ;)

    ReplyDelete
  2. aduhhhh ade gk kena tag tp blum smpt lagi nak buat entry =(

    ReplyDelete