Tak Tak Tak... Sori Sori Sori... - Dayang Deno

28.11.11

Tak Tak Tak... Sori Sori Sori...

            Tadi duk melayan adam khaleef bermain lori2 dan kereta2 keciknya yang baru beli... sambil main-main tu, sambil nyanyi-nyanyi coz terlalu hepi dapat mainan baru... lagu yang dinyanyi pulak lagu cinta muka buku.. kelakar jew die nyanyi..

Bila dah terlalu excited bermain sampai terlambung-lambung lori dan kereta kecil mainan tu... bila dah terlambung tu tiba-tiba salah satu kereta terlambung tinggi dan jatuh atas meja makan.. nasib baik tak masuk dalam lauk... 


deno : khaleef!!! nape buat macam tu??! tengok... nasib baik tak jatuh dalam lauk!

adam khaleef : bukannnn...

deno : kalau bukan, nie apa? (deno tanya sambil ambil kereta mainan die tu...)

adam khaleef : ehh... cikcu... no no no..

deno : apa no no no...? khaleef buat nie kan!

adam khaleef : ehh... tak tak tak... sori sori sori... (dengan nada laju..)

deno : haaaa...? biar betu khaleef nie... apa apa lah khaleef....


~ Psst2, macam-macam.....

5 comments:

  1. bdk2 kadang2 comey tp kadang2 geram giler!! hihihihi comey jer

    ReplyDelete
  2. haha..yang mana satu tu. layan kerenah budak sangat menghiburkan. :) tapi bila datang nakalnya, alahai..

    ReplyDelete
  3. bangkali adam khaleef tu sebaya dengang cucu pok jeragang umar rayyan

    ReplyDelete
  4. budak yg pandai berkata-kata..so sweet

    ReplyDelete