Chemotherapy - Dayang Deno

15.12.11

Chemotherapy

            Hish! Mana la lecturer tak masuk2 nie... deno sekarang masih di lab, kelas bel sekejap lagi.. kelas bel habis 4 petang nanti dan abangngah datang amik nanti... tak sabar nak balik! :)

Tahu tak nape tajuk entry deno chemotherapy? Tadi deno singgah di blog chokely... dia baru je buat chemo.. deno harap chokely sabar dan tabah ya... deno juga pernah buat chemo dan tahu rasanya macam mana... tapi chokely kuat, lepas buat chemo chokely boleh terus balik! deno dulu mesti dua tiga hari duk wad baru bleh balik lepas buat chemo sebab badan lemah...

Sebenarnya deno nak ajak korang kenal ngan seorang sahabat blogger yang sakit sle macam deno.. jom ke blog chokely!



~ Psst2, nak balik! :p


5 comments:

  1. dulu kawan time kite form 4 kena kanser ovari. huhu!! kesian dia kena buang satu ovari dah. alhamdulillah dah sihat.

    ReplyDelete
  2. hehe.. thanks deno. chokely pun doakan Deno tabah n kuat terima ujian Allah ni. =)

    ReplyDelete
  3. bapa akak pun selalu kena kimo..kanser..

    tabah selalu deno!

    ReplyDelete