Perlu Jaga - Dayang Deno

29.12.11

Perlu Jaga

Emm... lama tak update blog. Deno sekarang di kl, semalam jumpa specialist jantung di Damansara Specialist Hospital. Ada berita baik dan tak baik...

Berita baik keadaan jantung deno sekarang okey seperti doc kat terengganu cakap dan perlu makan ubat secara berterusan.

Berita tak baik injap memang ada bocor dan memang perlu jaga.. tak boleh kena jangkitan kuman dah sebab kalau kena lagi macam bulan 4 baru2 nie, keadaan jantung jadi makin teruk dan kena bedah untuk ganti injap.. semua tu sakit......


Deno takut.. sedih.. dan berharap semua yang tak baik itu tak berlaku sebab deno rasa tak kuat nak hadapi semua itu lagi..




~ kuatkah aku? aku manusia biasa.....


5 comments:

  1. erm jage cmne tu deno?

    baik bedah je kan..mmg skit tp cm bahaye je bcor2 ni

    takut dgr..tp tau deno kuat...lame da kn bende ni deno harungi

    ReplyDelete
  2. banyakkan berdoa ea dik..insyaallah :)

    ReplyDelete
  3. best bace perkembangan deno. seolah2 saya yang sakit.... :( Allah, alangkah hebat dugaan kat awk. huhu!

    ReplyDelete
  4. salam adik..

    jg diri elok2 ye, jg pemakanan.kesihatan kena diutamakan ye sayang.maaf sgt akak jrg on9 fb pki lappy.lama kita tak borak.apa2 adik msg akak ye, nnt akak reply pki hp.adik..akak risau sgt.jg diri ye sayang

    ReplyDelete