Sensitif - Dayang Deno

19.1.12

Sensitif

Baru balik buat test.. soalan agak susah.. bila dah susah tu faham2 je la kan... lebih2 lagi subjek audit yang perlu banyak membaca sama subjek law sem lepas..

Nak tanya jugak atul, soklan test audit atul kat uitm sana macam mana? dia letak banyak situasi tak?

Balik dari buat test, masuk kereta terus nangis.. rasa frust sangat.. sampai rumah pun tak dpt nak berhenti nangis.. tak tahu kenapa rasa sedih sangat padahal bukan tak boleh buat cuma dua soalan yang membingungkan otak..

Ma cakap yang dah lepas tak payah nak fikir tapi tak tahu kenapa air mata nie nak keluar jugak.. rasa sayu.. sedih...


Deno selalu macam nie, walaupun perkara kecik mesti jadi sedih.. nangis sampai berjam-jam tadi.. mata pun bengkak.. entah la... mudah betul sensitif.... memang sle petient macam nie agaknya... 

sensitif lemah emosi......




~ Psst2, mata bengkak

1 comment:

  1. Betul cakap Ma, dah lepas usah difikirkan lagi. Apa yang perlu buat sekarang, berdoa pada Allah dan redha seikhlas hati.

    And... stress is no good for health. Pls be strong and take care♥

    ReplyDelete