Teddy - Dayang Deno

21.2.12

Teddy



semalam^^


"cikcu.. nak pinjam teddy cikcu.." tetiba adam datang masuk bilik

"ehh2.. tak boleh, habis tu siapa nak teman ciksu tidur..?" deno soal adam

"ala... boleh la... kejap je..." tanya adam pada deno sambil peluk my domo tu..


"eh... tak boleh tak boleh... nie ciksu punye.." jawab deno sambil ambil balik domo tuh... sebenarnya sengaja nak usik.. hahaha...


deno tak bagi...


"adam tidur ngan tortoise la..." deno usik dia lagi, minta dia tidur ngan patung kura2 warna coklat yang papa dia belikan...

"ala cikcu... jaapp je... sikiiit je.... nak tiga je.. eh bukan bukan bukan... enam... eh tak tak tak.. satu.." minta adam sambil buat muka kesian.. haha.. kelakar deno tengok muka dia.. nakal ciksu nie usik dia..

alamak, dah masam muka dia...

"okey la... nah amik..." deno bagi.. sengaja je nak usik.. suka tengok muka dia bila kena usik..


"yeayyy!! dapat teddy cikcu...!"  menjerit adam sambil keluar bilik.. hihi.. kelakar betul, ada ke panggil domo deno tuh teddy... nie kes terpengaruh cerita kartun mr bean la tu.. 

 


..p/s: domo dipanggil teddy.. haha.. (^_^)



5 comments:

  1. hihihi .. sweet jer .. budak2 kan .. bole hilang tension kalau bercakap dgn dorang =)

    ReplyDelete
  2. Yeah trend domo kembali! Liselle ade beg domo jea.
    Pandai Adam ea pujuk deno hehehe :3

    ReplyDelete
  3. teddy yang garang nak menggigit. hee.

    ReplyDelete