My Comel - Dayang Deno

1.4.12

My Comel



 Dua hari lepas nampak tak bermaya badan dia... jalan pun nampak lemah. pastu, dia pun tak  bermain macam biasa. kalau deno panggil dia pun dia senyap je... pelik sangat..

lepas tu deno bagitau ma dia jadi macam tu. pelik, nampak macam tak sihat. then, ma pegi la kat dia tengok apa tak kena, suara pun tak keluar. ma pun angkat dia, ma terkejut sebab badan dia panas! agaknya dia demam... deno dan ma mula risau coz biasa susah nak sembuh kalau dia sakit.

petang tu jugak ma pegi belikan ubat untuk dia. punyalah susah nak bagi ubat kat dia.. geram! akhirnya dapat juga beri makan ubat..... tu pun lepas kena paksa... harharar!


jom la kenal dia.... nama dia Comel :)

Comel suka main sorok-sorok

Comel buat muka comel... hehehh



p/s: hari ni Comel dah tak demam.. horeyyy! boleh main dengan Comel! :))



12 comments:

  1. err tak ske kucing

    alamk deno lme xbw

    sbb blog berubah

    link sume ilang

    ReplyDelete
  2. hehe.. saya tetap tak minat kucing.. sebab bau taik dia..

    ReplyDelete
  3. wah...mmg comel..sesuai dgn nama dia :)
    bguslah dia dah sihat hihihi..

    kak..
    thanks sbb masukkan dlm bloglist..tp kenapa eh?

    ReplyDelete
  4. Akak mmg suka kucing tapi tak boleh peluk kucing sbb akak alergik!Pelukkan Comel utk akak ye Deno!

    ReplyDelete
  5. serius dia memang comey sangat2.. ah aida geram tengok muka dia yang comey tu.. :) Alhamdulillah comey dah semakin sembuh.. moga comey sentiasa ceria..

    ReplyDelete
  6. wahh..comel..meh tengok kucing saya pulak =)
    http://www.mksyahir.blogspot.com/2012/04/penantian-ku-yang-sia-sia.html

    ReplyDelete
  7. kebetulan sama nama kucing kita, warna pun dah nak sama.. cuma comel dino lebih comel dari comel NH.. hehe

    ReplyDelete