Ragam Ayah Dan Anak - Dayang Deno

9.3.12

Ragam Ayah Dan Anak


 

Deno nak share tentang ragam ayah dan anak yang deno nampak baru-baru nie..

Ragam yang deno tengok tu ialah ragam ayah-ayah yang mengambil anak dari sekolah... waktu tu hujan lebat..jadi banyak kereta yang dilletak di tepi pagar sekolah.. deno di dalam kereta waktu tu memerhati gelagat si ayah dan si anak...

Satu

si ayah mengambil anak menggunakan payung, bila sampai dekat si anak. si ayah ambil beg anak dan terus ke kereta dengan berpayung. si anak berjalan ikut belakang ayah dalam keadaan basah sebab kena hujan sedangkan si ayah laju saja menuju ke kereta. anak dibiarkan basah.

Dua

si ayah mengambil anak menggunakan payung, bila sampai dekat si anak, si anak mengambil payung menuju ke kereta dan si ayah berjalan mengikut si anak di belakang dalam keadaan basah kena hujan.

Tiga

si ayah mengambil anak menggunakan payung, bila sampai dekat si anak, kedua-dua si ayah dan si anak berpayung menuju ke kereta bersama-sama. malah si ayah memeluk erat si anak sambil berjalan untuk memastikan si anak tak kena hujan.




...p/s: macam-macam ragam! (^_^)


2 comments:

  1. haha betul la macam2 ragam... ;p haihh mcm2 ada..
    dulu masa zaman sekolah sy..hujan ke tak hujan ke..xde pun abh dtg untuk payung kan...hehe..sebab masa sekolah rendah jalan kaki...sekolah menengah naik motor...xpernah abah amik..hehe ^^

    ReplyDelete
  2. Teringat dlu masa Liselle Susah tak de kereta...ayah balut liselle dgn jacket takut kne hujan.Huhu :'(

    ReplyDelete