Biarlah Gambar Bercerita.. - Dayang Deno

30.4.12

Biarlah Gambar Bercerita..





:)


klik untuk lebih jelas





p/s : 10 Mei 2012 ... HARI LUPUS SEDUNIA :)



16 comments:

  1. deno memang kuat..
    kecik2 cili padi..:)

    ReplyDelete
  2. deno sungguh kuat..klau akak tak thu la macam mana nak hadapi semua tu..betul, semua tu dugaan daripada Allah..pasti ganjaran dariNYA maha hebat bila mana deno dapat melepasi dugaan ni dengan tabah, redho dan sabar..

    salam ukuwah dr akak ;)
    happy2 selalu ya..moga deno sentiasa sihat

    ReplyDelete
  3. hai Deno..share pengalaman utk rasa suka dan duka menepuhi kihidupan anda, sesuatu yg bagus..niat yg murni , moga Deno diberikan kekuatan olehNYA.

    ReplyDelete
  4. kagum dgn kamu..kuatkan semangat ya dear, sy doakan kmu cepat sembuh

    ReplyDelete
  5. deno ni kuat semangatlah...!! akak bangga dgn deno... deno jaga diri yer..

    ReplyDelete
  6. Yeah!!! akak jgn putus asa yer!! teruskan kehidupan ni dgn penuh bahagia...jgn risau...setiap kesakitan dosa kita hilang sikit.. :)

    so kite kena reda..ada hikmah disebalik sesuatu..

    sy pegang satu ayat..

    di sebalik sesuatu ada sesuatu :)


    so don't give up sis!! we love u!!

    ................................
    ehem..kak..jom join segmen saya
    http://tiniersakura.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-dan-follow-by-nurul.html

    ReplyDelete
  7. Deno strong sgt.. 25 ubat sehari.. byk nye..

    pape pun arap deno sentiasa kuat mghadapi dugaan dari-Nya.

    ReplyDelete
  8. : semoga dena lebih tabah untuk menghadapi perjalanan yang masih panjang :)

    ReplyDelete
  9. Of all the people I know,rasa nye Miss Deno antara yg paling kuat going through sume benda ni.We're here for you Miss Deno!! :-D

    ReplyDelete
  10. nasir tak tahu nak komen apa.. cuma nasir rasa bangga punyai rakan blogger yg kuat dan tabah seperti dino.

    tahniah deno!

    ReplyDelete
  11. sabar lah deno..allah tahu deno kuat..tu yg allah kasi dugaan....semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  12. I'm so proud with you. You are so strong. I love you and miss you! Remember that love ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  13. kagum dengan deno .. owes be strong ya?

    ReplyDelete
  14. Harap dik Deno tabahkan hati, terus berjuang kerana selagi jantung berdenyut pasti masih ada sinar di depan. Semoga Allah akan melindungimu selalu...

    ReplyDelete
  15. terima kasih buat semua kawan blogger yang tak putus-putus memberi deno sokongan... denagn sokongan dan kata2 semangat inilah membuatkan deno lebih kuat! insyaallah... :)

    ReplyDelete