Kata-Kata Yang Mustahil Diungkapkan Pakwe - Dayang Deno

21.4.12

Kata-Kata Yang Mustahil Diungkapkan Pakwe

 


Berikut adalah kata-kata yang mustahil diungkapkan opleh pakwe korang.. beruntung dan bertuahlah korang kalau pakwe macam nie...

  • "jom kita kita pergi shoping... saya belanja.. awak pilih la apa yang awak nak... awak nak kasut sepuluh pasang pun takpe, baju ke... awak nak macam mana? biar saya pilihkan..."
  • "biar saya bawakkan handbag awak tu... awak jalan je, takpe.. saya pegang.."
  • "walaupun hari ni ada perwalanan bola yang saya paling minat, tapi saya sanggup temankan awak tengok wayang..."
  • "eh... awak buat rambut baru ya... patut la nampak lain... cantiknya...."
  • "masakan awak ni sedap la... lebih sedap dari masakan mak saya!"



p/s : ada le macam nie? hehe....




7 comments: