Perkara Paling Popular Ketika Sedih - Dayang Deno

12.4.12

Perkara Paling Popular Ketika Sedih



"Sedihnya...!!! apa saya nak buat? saya sangat sedih! ohhh tolong saya... saya sangat sedih...."

macam-macam perkara boleh dilakukan jika kita sedang sedih... kita boleh buat pilihan cuma pilihan kita tu betul atau tak betul... kan...

mengikut analisis deno, perkara yang paling popular dilakukan ketika sedih ialah...


1. menangis ( mesti la kan... hehe )

2. tidur

3. ke tempat yang menenangkan fikiran

4. makan

5. main game

6. shopping

7. karaoke

8. tengok jozan rajalawak! ( ada ke...? hahaha.. )





p/s : korang sedih buat apa?  :p

20 comments:

  1. If me, karok sampai saket tekak. Then balek mengaji pulak.

    ReplyDelete
  2. kalau sedih sangat-sangat, nangis dulu, lepas nangis dah tenang baru buat kerja, haha

    ReplyDelete
  3. saya kalau sedih saya akan makan coklat banyak2.baru lega lepas tu :)

    ReplyDelete
  4. akak menangis n byk diam n sibukkan diri..hihii

    p/s : pasal tulisan intanberlian dkt gambar tu... kita panggil dia watermark... akak pun xtau camna nak buat sbb akak tempah orang..

    deno try la search "toturial watermark".. kot2 ada... :-)

    ReplyDelete
  5. akak klu sedih cepat2 tatap wajah anak...sejuk je rasa...hehehehe

    ReplyDelete
  6. menagis dan makan ..tu yg comel dan makin comel..

    ReplyDelete
  7. Ada la gak yg x de dlm list Deno ni..Dgr lagu..Amik wudhu'..Main guitar..Hehe.... ;-)

    ReplyDelete
  8. semua setuju. tapi tang nangis tu kalau dah penat sangat, tertidur la nanti kan? habes basah bantal. hehehe

    ReplyDelete
  9. betol tuu , ada -ada . tengok jozan ! haha :D

    ReplyDelete
  10. betol tuu , ada -ada . tengok jozan ! haha :D

    ReplyDelete
  11. hmmm.....lau stress sgt baling barang pun jadi!! hahah

    ReplyDelete
  12. kesemua dia atas kecuali 3,5,7 plus tgk running man.!!!!

    ReplyDelete
  13. yang no.1 tu iha jarang buat, tapi no.3 tu MEMANG iha AKAN BUAT, haha.. tempat nak tenangkan fikiran tu sah2 kat bilik sendiri :D
    p/s: jozan tu pun logik jugak, sure la boleh hilangkan sedih kan kan kan, hehe..

    ReplyDelete
  14. biasa sedih2 tu lepak dalam bilik dan termenung macam apa..huhu

    ReplyDelete
  15. tengok jozan! hehe :) mesti gelak pecah perut,hehe :)

    ReplyDelete