Si Adam Khaleef - Dayang Deno

24.4.12

Si Adam Khaleef




Satu hari tak blogging sebab kena jaga anak buah..  hari ni adam tinggal kat rumah deno.. si adam khaleef kalau tak ke rumah pengasuh, cikcu inilah yang kena main dan menjaga dia.. dia taknak orang lain, memang rapat betul dengan deno... huhu :p

 adam khaleef^^

penat tau kalau jaga budak kecik nie, lebih-lebih lagi budak lelaki.... phewww... boleh jadi takde suara sebab menjerit.. haha.. biasa la budak lelaki ni, panjat situ panjat sini, berlari.. banyak betul bermain.. siap bergusti dengan cikcu ni... tapi macam biasa la, mesti cikcu yang menang! harharhar!

penat memang penat tapi seronok sebenarnya.. deno dah la takde adik.. anak buah la jadi penghibur hati... nasib baik ada sorang kat terengganu, dua lagi kat johor... rindu! akhir bulan lima nanti kaklong balik.. yippi!!





p/s : birthday adam khaleef next week!!! :)




5 comments:

  1. deno buat sendiri ek doodle tu... Sangat2 cantiklah deno!!! pandai nya.. akak sk tengok..hihi

    ReplyDelete
  2. mcm mane deno wat gmbr mcm ni?? :) cantik

    ReplyDelete
  3. Adik.. Dam dah besar.. Mesti lasak kan? Kagum adik rajin layan adam, letih kan jg dak kecik

    ReplyDelete