Lebatkan Rambut? - Dayang Deno

29.6.12

Lebatkan Rambut?

http://www.emocutez.com

Selamat petang semua :)

Hujan pula petang ni... okeh, petang-petang yang sejuk ni kan... deno nak kongsikan tip untuk melebatkan rambut. Bagi korang yang ada masalah rambut  gugur atau tak berpa nak nampak rambut tu kan... jangan risau, deno ada penawarnya!

  

Tips ni sangat mudah! 

Tips 1
Korang pakai je la rambut palsu..

Tips 2
Tumbuk halia, gaul dengan garam kemudian sapu

Tips 3
Sapukan minyak bijan pada rambut.

Tips 4
Korang mandi dalam hujan lebat, nanti rambut pun boleh lebat.

Tips 5
Bertapa di bawah pokok rambutan yang lebat buahnya, rambut pun akan lebat nanti.

Tips 6 
Baja rambut dengan baja organik..

Tips 6
Ambik gambar kepala korang, then edit guna komputer bagi lebat..


senang kan? hikhik



p/s: deno suka rambutan :)


8 comments:

  1. meg baru ingat nak lebatkan rambut meg..so kene tabur baja organik la ni? XDDD

    ReplyDelete
  2. ok.X lebat siap rh..hehehe

    ReplyDelete
  3. hihiii... deno ni... buat lawak plak.. :-)

    ReplyDelete
  4. Kalau akak taknak pakai rambut palsu...takut bila di tiup angin..rambut palsu tue terbang kan naya...

    ReplyDelete